W dniu 26.05.2021 odnotowaliśmy awarię dostawcy łącza (operatora nadrzędnego). Awaria wykryta została przez nas o godzinie 15:57. Diagnostyka prowadzona przez nas trwała około 30 minut. W ramach prowadzonych testów ustaliliśmy, że przyczyna leży poza naszą infrastrukturą, w związku z powyższym niezwłocznie zgłosiliśmy awarię do operatora...
Informujemy, że na skutek burzy i intensywnego wyładowania atmosferycznego odnotowaliśmy poważną awarię na jednym z punktów dostepowych. W zwiazku z powyzszym moze wystepowac brak dostepu do sieci u Abonentow w lokalizacjach Jastrzebie-Bzie (A14/A30/A31/A18). Abonentow z tego rejonu prosimy o nie zglaszanie awarii. Obecnie nasze sluzby pracuja...
Szanowni Państwo, W dniach 01.11 - 03.11.2018 Biuro Obsługi Klientow będzie nieczynne.W tych dniach nie będą realizowane również indywidualne interwencje serwisowe u Abonentów (nie dotyczy łącz i umów biznes). Wracamy do pracy 05.11.2018. WiNet
Z dniem 01.10.2018 zmianie ulega lokalizacja Biura Obsługi Klientów. Zapraszamy do nowego biura na ul. Wielkopolska 67 (parter), 44-335 Jastrzębie-Zdrój.
W dniach 30.04 oraz 02.05.2018 Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne
W dniach 22.01.2018 do 15.02.2018 Biuro Obsługi Klienta oraz serwis beda nieczynne. Przepraszamy za utrudnienia
Informujemy, że w dniach 22.12.2017 do 02.01.2018 Biuro Obsługi Klienta oraz serwis klientów indywidualnych będą nieczynne. Monitoring oraz obsługa szkieletu sieci realizowana jest 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Przepraszamy za utrudnienia
Szanowni Państwo, W dniu 08.12.2017 w godzinach wieczornych nastąpiła nietypowa i trudna w interpretacji awaria jednego z mostów bezprzewodowych. Z tego powodu część Abonentów w lokalizacjach Moszczenica, Godów, Skrbeńsko mogła być pozbawiona dostępu do sieci. Awaria została skutecznie usunięta w dniu 09.12.2017 około godziny...
W dniu 28.08.2017 Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne. Przepraszamy za utrudnienia.
dla Abonentów części ulicy Spółdzielczej oraz Grzybowej/Kłosowej